Catarsis - Rebeldes
After visiting another Tarot Reader, Nina goes for a walk with Rata and Fabian. In the meantime, La Nena puts Olivia in charge of the gambling den. Did Guachin play a role in what happened to Jorge? Tio Gustavo’s plan is carried out.