Sent to Transylvania to negotiate for a house purchased by the monstrous Count Dracula, Jonathan Harker leaves his idyllic town, turning a deaf ear to his wife Lucy’s ill omens. Soon, Jonathan finds himself trapped, and Dracula descends from the mountains towards Lucy, with death and plague in tow.