Trilogy of Love
Jacopo and Lucia have quarreled and go to the beach house to try to make peace. Their lack of communication, little mutual respect and the absence of affection will make the stay at the sea even heavier. Not even the shadows of the trees and the sun reflecting on the sea can warm up their love.