Babenco: Tell Me When I Die
Facing a terminal illness, filmmaker Héctor Babenco invites his partner Bárbara Paz to document his final years. As cameras accompany him through hospitals, rehearsals, memories, and conversations, Babenco reflects on love, fear, desire, and a life shaped by cinema.