Buenas noches, España
In another lifetime, a Spanish couple takes drugs and teleports through their television set. Soon after, a troubled young man travels through the countryside and meets a lost woman.
Inspired by a reported case of teleportation, young maverick Raya Martin created a delirious, truly trippy lo-fi love story with little more than a hypnotic drone soundtrack (with no dialog!) and two gorgeous actors (in monochrome!).