Drive My Car
Two years after his wife’s death, Yusuke Kafuku receives an offer to direct a play at a theater festival in Hiroshima. There, he meets Misaki, a reserved young woman assigned to be his chauffeur. As they spend time together, Kafuku starts to confront the mystery of his wife that quietly haunts him.