At a Halloween carnival, a young father steals a magician’s rabbit to impress his ten-year-old son. The thrill of the petty theft quickly dissolves when the young boy is tasked with getting himself, his father, and his new pet home safe.
All the irresistible charms of Americana sparkle in this bold debut from New York filmmaker Rachel Walden. Navigating luck, risk, and small scares on a whiplash of a road trip, a man and his curious child bond in a film propelled by beautifully grungy 16mm imagery and immersively frenetic editing.