Anamorphic riddles suddenly take on recognizable forms in this ingenious episode, as the doppelgängers trade malapropisms and discuss the essence of perception. While Tom Waits croons about eggs and sausage, Kentridge examines “the chaos that sits inside the coherence” of his studio practice.