Sick of Myself
The second feature from Norwegian filmmaker Kristoffer Borgli, this wicked comedy is a deliciously dark portrait of a toxic relationship. With a delectable pair of performances at its center, Sick of Myself plumbs the merciless depths of its protagonists’ narcissism for an uproarious modern fable.