The Burning Hell
Located somewhere between the kitsch heaven of underground film and the fire and brimstone of evangelical propaganda stands The Burning Hell. If you’re familiar with grindhouse director Ron Ormond’s work (he started making religious films after surviving a plane crash), you’ll know what’s in store.