The Color Out of Space
Starting in Argentina and travelling to Pittsburgh and Tucson in the US, Sergio Wolf chases down meteor hunters. A meteor show inspires this expedition through indigenous lore, greedy conquistadors, unsolved enigmas and smugglers, bringing together myth and science, past and present.