They Live
Nada, a streetwise drifter, makes a shocking discovery when he finds a pair of special sunglasses that make him see the world for what it really is: aliens disguised as humans are indoctrinating the public with subliminal messages. With the truth now visible, Nada decides to expose the conspiracy.
Plunge into the nightmarish vision of the codes, signs and demons of capitalism with John Carpenter’s iconic, visionary dystopia They Live. A message of warning against Reagan politics and overpowering media lies at the core of this Los Angeles thriller—one that feels particularly timely today.