What Do We See When We Look at the Sky?
An enchanting love story suffused with magic, this amiably ambling fable is fit-to-burst with hope and wonder. Alexandre Koberidze’s generous ode to romance wanders the sun-dappled streets of Georgia’s ancient Kutaisi with open arms, inviting its inhabitants—and their mysteries—into a warm embrace.