Suzanne is sixteen. She is bored with people her own age. Every day on her way to high school, she passes a theater. There, she meets a 35-year-old actor named Raphaël. Despite their age difference they find in each other an answer to their ennui and develop a strong connection.
Exploring the emotional space of a relationship with an older man, Suzanne Lindon’s breezy debut feature is imbued with the swooning, heartbreak, and dizzying possibility of first love. Also starring in the film, the writer-director portrays growing up as an unpredictable journey of aching beauty.