7p., cuis., s. de b., ... à saisir
Agnès Varda’s experimental mid-80s short swings from minutiae to magical realism, unfolding as a stunning, anachronistic, and non-linear tour through a house and its previous inhabitants. Expect a surrealistic parody of domesticity with an extraordinary ensemble cast. If walls could talk indeed.