It's Never Over, Jeff Buckley
Rising musician Jeff Buckley had only released one album when he died suddenly in 1997. Now, never-before-seen footage, exclusive voice messages, and accounts from those closest to him offer a portrait of the captivating singer.
Heard on and off stage, Jeff Buckley’s four-octave, angelic voice courses through Amy Berg’s rapturous documentary, a stirring ode to a music icon gone too soon. Combining rare archival materials with intimate anecdotes, this magnetic portrait reveals the sensitive soul behind a mythical image.