Satan in High Heels
The early 60s New York club scene acts as the tawdry backdrop to this flamboyant, fetish-laden sexploitation film. Shot through with tinges of film noir, Satan in High Heels is a rollicking ride of burlesque nightclubs, underground S&M, and fabulous fetish wear, starring pin-up model Meg Myles.