The Boss of It All
Lars von Trier dialed down his ferociousness in the mid-2000s to make a satire of neoliberalism that is, in fact, surprisingly sweet! Circling around an eager thespian who bears the brunt of a peculiar act of outsourcing, this droll, lo-fi version of the office sitcom never needs a laugh track.