A Field in England
Standing as an eccentric, unprecedented object in his filmography, Ben Wheatley (Sightseers, High-Rise) reaffirmed his position as a driving force in the UK’s independent film landscape with this audio-visual tour-de-force–a hallucinatory B&W period film! A beguiling film set in a bizarre field.