Alejandro González Iñárritu charged out of the gates with this combustible debut feature, planting the flag for a new golden age of Mexican cinema. A Cannes prizewinner that made a star of Gael García Bernal, Amores Perros is a feral urban odyssey with a bite to match the ferocity of its bark.