Geoff McFetridge: Drawing a Life
Featuring interviews with its subject’s most famous collaborators—Spike Jonze, Sofia Coppola—this absorbing documentary largely lets the self-aware artist recount his own unusual journey. Embracing a mindful work ethic, he stands in inspiring contrast to the toxic model of the tortured artist.