Ben Young shocked audiences with his jaw-dropping debut feature: a gruesome kidnapping thriller loosely based on a true story. Intense and unsettling, Hounds of Love breathes new life into a familiar genre, inflicting its harrowing, character-driven psychological horror with welcome nuance.