Intimate Confessions of a Chinese Courtesan
The innocent Ai Nu is sold to a brothel run by evil Madam Chun Yi, who falls in love with her at first sight. Quickly becoming the brothel’s most desirable courtesan, Ai Nu climbs the ranks in Chinese society. Meanwhile, she secretly plots bloody revenge against all who have wronged her.
Supreme studio craftsman Chor Yuen plants one foot in the arthouse, the other in the grindhouse, and delivers a transgressive masterpiece. Forget the salacious title: this breathtaking blend of sexploitation and wuxia melodrama is a ravishing critique of forced prostitution worthy of Mizoguchi.