Opéra Vertical
Released the same year, in 1982, as “La Vie Au Bout Des Doigts”, this cult documentary features Patrick Edlinger who climbs this time roped up and then solo in the Verdon gorges, with an unrivaled style that will make him the global legend of free climbing.