Toto Who Lived Twice
A film of miracles, crucifixion and resurrection, this subversive allegory of the life of Christ found an enemy in the state censor. A ripe parody of religion and masculinity, rich in local Sicilian color, Toto Who Lived Twice is a gleefully grotesque take on The Gospel According to Matthew.