When Manu is hired to deliver a mysterious box, he takes Jean-Gab along for the ride. But when the simple-minded friends find a giant fly trapped in the boot of a car they stole, they name it Dominique—and decide to train it in the hope of making a ton of cash.
Master absurdist Quentin Dupieux tackles the buddy movie genre with this lively tale of two endearingly daft fools trying to pull off multiple illogical cons, including trying to train a giant fly to rob banks. A gonzo comic turn from Adèle Exarchopoulos counts among the film’s baffling delights.