Uncle Howard
An intertwining tale of past and present, the story of filmmaker Howard Brookner whose work captured the late 70s and early 80s cultural revolution – and his nephew’s personal journey 25 years later to discover his uncle’s films.
Best known for his documentary portrait of William Burroughs, Howard Brookner was a familiar face on the 1980s New York scene. Directed by his nephew, Uncle Howard takes a deeply personal dive into the late filmmaker’s archives, for a touching memento mori to a radical talent taken too soon.