Wealthy, middle-aged Armando lures young men to his home with money. He doesn’t want to touch, only watch from a strict distance. Armando’s first encounter with street thug Elder is violent, but this doesn’t discourage the lonely man’s fascination with the tough handsome teenager.
A dark and disturbing romance blooms unexpectedly in this masterful, Golden Lion-winning debut from Venezuelan director Lorenzo Vigas. Produced by Michel Franco, From Afar is a psychological drama in which love, lust, and loneliness grow in tandem, each twisting the other irrevocably out of shape.