Dim Sum: A Little Bit of Heart
The delicate spirit of Yasujirō Ozu’s domestic dramas lives on in Wayne Wang’s gentle portrait of a Chinese-American household unsettled by the tides of change. Words of love, care, and even grievance spill over mouth-watering family meals, where food becomes a conduit for cultural inheritance.