Kokomo City
Daniella Carter, Koko Da Doll, Liyah Mitchell, and Dominique Silver are four Black transgender women navigating the sex work industry in Atlanta and New York City. They recount tales of resilience, survival, and identity—challenging stereotypes and revealing the harsh realities of their world.
Shunned by the music industry after her transition, Grammy-nominated record producer D. Smith brings a dynamic sense of rhythm to her format-defying debut. A raw and honest look at the lives of Black trans sex workers in New York and Georgia, Kokomo City breaks social stigmas with a vivacious style.