3 Idiots
Farhan and Raju go on a quest to search for their long lost friend and classmate, Rancho. They encounter a forgotten bet, a wedding they must crash, and a funeral that goes out of control. As they make their way through the perilous journey, Farhan and Raju recall the memories of their college days.
Hugely successful at the box office both domestically and overseas, this buddy epic sees director Rajkumar Hirani mix slapstick with coming-of-age drama while dissecting the many sides of modern bromance. A big time entertainer, featuring some of Bollywood’s most accomplished song-and-dance scenes!