Casa Roshell
Club Roshell is a space in Mexico founded by the trans activist Roshell Terranova. A small, intimate room with a stage sets the scene for performances, workshops, and lip-syncs. For its members, Casa Roshell is somewhere where they can assume an alternative gender role and explore their identity.
Casa Roshell, a vital trans-led club in Mexico City, tears up the gender rulebook with vivacious aplomb. Echoing the liberating atmosphere of the idiosyncratic venue, Camila José Donoso’s roving camera allows people to be who they want to be. A dreamy celebration of identity, an oasis of freedom.