Incompatible with Life
Starting from a place of private turmoil, Eliza Capai’s searingly vital documentary widens its scope to take in the collective struggle for women’s reproductive rights in Brazil. Shedding light on the toll of perinatal grief, a tapestry of diverse voices forms a fervent call for legislative reform.