PAURA - La vergine nella fontana
The night is incoming and a Russian couple sneaks into a sinister and peculiar villa, moved by feelings of adventure and transgression. Among the ancient and unsettling statues, a blood-thirsty, mysterious figure awaits them.
Using real giallo film soundtracks from CAM Sugar’s catalogue, ’70s horror afficionado Tommaso Ottomano shows how a young and horny couple come to a terrible end by the baroque decadence (and erotic symbolism!) of spuming fountains. A racy, playful homage to the gory crime-thriller genre.