An Iranian man and a French woman stroll around the city of Isfahan, Iran and find that their love is mirrored perfectly in the architecture and mosaics of the city’s mosques. How to talk about love while staring at the mosque or talk about architecture when in bed?
Made up of an out-take from Varda’s One Sings, the Other Doesn’t, this condensed study of the intersection of architecture and sex also traces a relationship between an Iranian man and a French woman in the stunning surroundings of Isfahan in Iran. Solid, short, sweet: but with style to spare.