Savages!
Kéria (11), a vivid indigenous girl, finds an orphaned baby orang-outan, Oshi in the jungle of Borneo. To keep him safe she brings him to a close-by reserve. But her ambitious father, working as a woodsman, cooperates with a poacher in order to steal the baby.