Saul Resnick’s sole film is a quirky quickie ripe with sexploitation sleaze. An experimental grindhouse with an avant-garde streak, The Maidens of Fetish Street perversely plays with early 60s S&M iconography and off-the-cuff quips in 20s L.A. It’s quick, it’s freaky, and it’s a lot of fun too!