Chez jolie coiffure
Finding unique formal constraints in the mirrored confines of the titular salon, Chez Jolie Coiffure brushes through the rhythms of hairdressing: from speedy dexterity to sporadic lulls. Observing—but catching up with her charismatic subject too—Rosine Mbakam detangles the social life of the trade.