Five Dolls for an August Moon
A small group of people come to an island to relax but soon find themselves trapped on the island with a murderer in their midst.
Mario Bava gave the Agatha Christie-style whodunit a delicious spin with this thriller, a kinky, psychedlic, and swinging countdown of murders and intrigue, splashed in the horror maestro’s trademark delirium.