Four Unloved Women, Adrift on a Purposeless Sea, Experience the Ecstasy of Dissection
No stranger to the sensual and medical contours of the body, horror icon David Cronenberg turns to 18th-century wax cadavers as his new muses for this poetic short. Sonically caressed by a chorus of pleasurable sighs, these anatomical Venuses are both alluring and uncanny in their voluptuousness.