The History of Sound
Paul Mescal and Josh O’Connor star in this nostalgic, aching romance, lifting a profound story of yearning in exquisitely tender performances. Interweaving timeless folk tunes with sumptuous, autumnal images, director Oliver Hermanus chronicles a love whose reverberations are felt for a lifetime.