Preparations to Be Together for an Unknown Period of Time
At a conference, 40-year-old neurosurgeon Márta falls in love with fellow surgeon János. She decides to leave her successful career in the US behind to return to Budapest to start a new life with him. However, when she arrives, János claims they have never met before, let alone fallen in love.
With film noir tension and dreamlike enchantment, Lili Horvát sweeps us off our feet with a love story pulsating with refined mystery. Carried by a magnetic performance from Natasa Stork—in her first leading film role!—this mesmerizing, elegant enigma is reminiscent of both Kieślowski and Hitchcock.