The Childhood of a Leader
Brady Corbet’s acting career was quietly developing with roles in the likes of Melancholia, Simon Killer, and Force Majeure, when he surprised us all with his directorial debut: this stunning and ambitious rumination on violence scored by Scott Walker. A visually arresting period fantasy!