The Last One for the Road
Two broke, bar-hopping fiftysomethings meet a shy and aimless architecture student. Together, the three men embark on a chaotic road trip through the Venetian plains where bad advice, hangovers, and unexpected friendship shake up the young man’s future plans for life and love.
Sossai brings disheveled panache to his boozy second feature: a gloriously shaggy road movie, which takes its lust for life neat. Channeling the roguishness of a favorite eccentric uncle, this eye-catchingly stylish tribute to the hidden fringes of Veneto radiates infectious goodwill.