An Exercise in Discipline - Peel
Adding fuel to the fire of juvenile rebellion, alarming reds and bright tangerines flare across Jane Campion’s debut. Already marked by the arresting imagery and brash realism for which she would later be renowned, this sharp film about family discord won her the Palme d’Or for Best Short at Cannes!