Bottoms
Besties onscreen and off, Ayo Edebiri and Rachel Sennott kick, punch, and somersault their way to first kisses in Emma Seligman’s riotous followup to Shiva Baby. A refreshingly modern take on the classic teen comedy, Bottoms reimagines high-school hijinks with a whimsical dose of absurdism.