Bring Them Down
Christopher Abbott and Barry Keoghan are arch enemies in this gripping revenge thriller, in which Ireland’s rugged landscapes echo inner torment. Pulling apart the western trope of the strong, silent type, Christopher Andrews’s hard-hitting debut feature reveals old traumas behind fresh wounds.