Die Erbschaft
Karl Meier and his wife are some really poor folks. They don’t have much to eat and they cannot pay for their flat. Even the bailiff doesn’t find anything he could take. One day they are told that they made an inheritance, because some relatives died recently. Their problems seem to be solved.