Disorder
Assayas’ debut is a mission statement for the youth-centered portraits of ennui that would recur throughout his career, plus his first display of electric concert scenes. Yes, there are repercussions of an unplanned murder to deal with, but that doesn’t mean relationship and band tensions go away.