The 15th century, sent to remote Parma by the Grand Prince of Moscow, prince Yermolay tells his son Mikhail about his dream: to create a grand princedom that would unite the peoples inhabiting these lands. Soon Yermolay is killed in the battle against the rebellious local tribes Voguls.